KA-107 Öğrenim Hareketliliği İçin Gereken Formlar ve Evraklar

 

BU SAYFADAKİ FORMLAR AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİNE GERÇEKLEŞTİRİLECEK DEĞİŞİMLER İÇİN KULLANILMAZ.

 AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİ İÇİN LÜTFEN SİTEMİZİN KA-103 BÖLÜMLERİNİ İNCELEYİNİZ.

 

GİTMEDEN ÖNCE HAZIRLANMASI GEREKEN EVRAKLAR

FAALİYET BOYUNCA HAZIRLANMASI GEREKEN EVRAKLAR

(faaliyet detaylarında değişiklik varsa)

FAALİYETİN SONUNDA HAZIRLANMASI GEREKEN EVRAKLAR

Doldurulması gereken belgelerin üzerine tıklayarak indirebilrsiniz. Belgelerin en güncel hallerini yalnızca sitemizden temin ediniz.

Gidiş Denetim Formu Denetim Formu Dönüş Denetim Formu
Transkript (Not Döküm Belgesi) Uzatma Belgesi  Transkript 
Yabancı Dil Belgesi Öğrenim Anlaşması Katılım Sertifikası
Kabul Mektubu (Davet Yazısı) İntibak A Formu İntibak B Formu
İntibak A Formu Yönetim Kurul Kararı Yönetim Kurul Kararı
Yönetim Kurul Kararı Hibe Sözleşmesi Seyahat Belgeleri 
Öğrenim Anlaşması   Çevrimiçi Anket
Öğrenci Beyannamesi    
Teyit Belgesi    
Pasaport ve (varsa) Vize Fotokopisi    
Açtırdığınız Euro Hesabına Ait Hesap Cüzdanının Fotokopisi    
Genel Sağlık Sigortası    
Hibe Sözleşmesi    
 Vekaletname (işlemlerinizi yürütmek için bir vekil atadığınız durumlarda)    

HİBE SÖZLEŞMENİZİN HAZIRLANIP HİBENİZİN ZAMANINDA HESABINIZA AKTARILABİLMESİ İÇİN LÜTFEN EVRAKLARINIZI FAALİYETİNİZDEN EN GEÇ 20 GÜN ÖNCESİNE KADAR TAMAMLAYINIZ. 

 

TESLİM EDİLMESİ GEREKEN EVRAKLARLA İLGİLİ DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR

1. Kağıtsız Erasmus+ Projesi kapsamında 2019-2020 akademik yılından itibaren, hak kazanılan faaliyetin gerçekleşmesi için gereken formlar ve evraklar tarafımıza online sistemimiz ytuerasmus.yildiz.edu.tr üzerinden iletilecektir.

   "ONLINE EVRAK TESLİM KILAVUZU"NA BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ.

2.  Gitmeden,faaliyet devam ederken ve faaliyet sonrası için kullanılacak "Denetim Formu" belgeleri sizlere belge hazırlarken kolaylık sağlaması açısından sitemize yüklenmiştir. Online belge yükleme sırasında bu form sisteme yüklenmeyecektir.

 

3. Tüm geçerli yabancı dil belgelerine buradan ulaşabilirsiniz.

 

4.  Tarafımıza teslim edilecek üzerinde tarih bulunan tüm evraklarınızı misafir öğrenci olarak öğrenim göreceğiniz okuldan almış olduğunuz kabul mektubuna göre düzenleyiniz.

 

5.  KA-107 Öğrenim Faaliyetinden yararlanmaya hak kazanan Lisans Öğrencileri için İntibak A Formuna buradan, Lisansüstü Ders İntibak A Formuna buradan, Lisansüstü Tez İntibak A Formuna buradan ulaşabilirsiniz.      

 

6. İntibak A formunuzla ile birlikte Yönetim Kurul Kararınız EBYS sistemi üzerinden bölümünüz tarafından Erasmus+ Program Birimine iletilecektir. Erasmus+ Program Birimi bu belgeyi online sisteme yükleyecektir. Bu iki belgenizi online sistemden yükleme sorumluluğu diğer belgelerin aksine size ait değildir. 

 

7. Öğrenim Anlaşması (Learning Agreement) doldurma kılavuzuna buradan ulaşabilirsiniz. 

 

8. Öğrenim Anlaşması (Learning Agreement) belgenizi faaliyetinize başladıktan sonra herhangi bir değişiklik (tarih,ders vb.) söz konusu olduğunda yeniden düzenlemeli ve ilk defa düzenlediğiniz belgede yaptığınız gibi tüm taraflardan imza-onay alarak tarafımıza ulaştırmalısınız. 

 

9. Teyit Belgesi (Confirmation Form) belgenizi faaliyetinize başladıktan sonra herhangi bir değişiklik (tarih) söz konusu olduğunda yeniden düzenlemeli ve ilk defa düzenlediğiniz belgede yaptığınız gibi Erasmus+ Program Biriminden imza-onay almalısınız. İhtiyaç halinde değişiklikleri düzenleyip tarafımıza imza için maile ek olarak atınız.

 

10. Euro hesabı İstanbul'da bulunan bir T.C. Ziraat Bankası şubesinden açılmalıdır.

 

11. Sigorta 

 

12.Hibe Sözleşmesi Erasmus+ Program Birimi ve faaliyete hak kazanan öğrenci tarafından karşılıklı imzalanır. Hibe Sözleşmesi tüm evraklar sisteme yüklendikten ve Erasmus+ Program Biriminden onay alındıktan sonra imzalanacaktır. İntibak A ve Yönetim Kurul Kararınınız dahil tüm evraklarınız başarılı bir şekilde tamamlandıktan sonra hibe sözleşmenizi imzalamak üzere Erasmus+ Program Birimine davet edilirsiniz. Davetler mail yoluyla iletilecektir. 

 

13. Hibe Sözleşmenizi imzaladıktan sonra Öğrenim Faaliyetinize başlamadan önce gidiş tarihlerinizde herhangi bir değişklik olduğu taktirde icm@yildiz.edu.tr adresine mail atarak, bilgilendirme yapınız. Yeni tarih aralığında hibe sözleşmeniz yeniden düzenlenecektir. 

 

14. Faaliyet devam ederken Uzatma Belgesi 

 

15. Dönmeden önce misafir olduğunuz kurumdan imzalamalarını rica edeceğiniz "Katılım Sertifikası"nı buradan indirebilirsiniz. Katılım Sertifikasında öğrenim faaliyetini gerçekleştirdiğiniz tarihler AÇIKÇA VE GERÇEĞİNE UYGUN bir şekilde belirtilmelidir. 

 

16. KA-107 Öğrenim Faaliyetinden yararlanıp geri dönen Lisans Öğrencileri için İntibak B Formuna buradan, Lisansüstü Ders İntibak B Formuna buradan, Lisansüstü Tez İntibak B Formuna buradan ulaşabilirsiniz.  

 

17. İntibak B formunuzla ile birlikte Yönetim Kurul Kararınız EBYS sistemi üzerinden bölümünüz tarafından Erasmus+ Program Birimine iletilecektir. Erasmus+ Program Birimi bu belgeyi online sisteme yükleyecektir. Bu iki belgenizi online sistemden yükleme sorumluluğu diğer belgelerin aksine size ait değildir.

 

18. Seyahat Belgeleri; uçuş kartlarını ve pasaport sayfalarının fotokopilerini içerir. Seyahatiniz için kullandığınız uçuş kartlarının taranmış hallerini sisteme yüklemeniz gerekmektedir. Pasaportunuzun kimlik bilgilerinin olduğu sayfalarını (varsa vize sayfaları dahil) ve mühürlü sayfaları online sistemde "Dönüş İçin Yüklenmesi Gereken Belgeler" kısmına yüklemeniz gerekmektedir.

 

19. Geri döndükten sonra tamamlanması gereken diğer bir önemli adım çevrimiçi doldurmanız gereken ankettir. Döndükten sonra online sisteme yüklediğiniz diğer belgeler Erasmus+ Program Birimi tarafından onaylandıktan hemen sonra yine Erasmus+ Program Birimi tarafından size online online anket yönlendirilecektir. Anket tarafınıza sistemde diğer belgeleriniz onaylandığı günü takiben bir hafta içerisinde gelmelidir. Anket ilk başvuruda sistemden tarafımıza iletmiş olduğunuz e-posta adresinize yönlendirilir. Anketiniz belirtilen sürede tarafınıza iletilmez ise lütfen icm@yildiz.edu.tr mailine durumu bildiren bir mail atınız. 

 

20.Çevrimiçi anketi e-postanıza yönlendirilen linke tıklayarak tamamlamanız yeterlidir. Tamamladıktan sonra çıktısını alarak bizlere iletmenize gerek yoktur. Çevrimiçi anketi doldurmanız geri kalan %20 hibe ödemenizin ÖN KOŞULUDUR. Ayrıca sizler tarafından tamamlanan anketler tüm Erasmus süreçlerinin verimliliğini takip edebilmek adına başta Erasmus+ Program Birimi olarak üzere üniversitemiz için oldukça önemlidir. Tamamlamak konusunda gösterdiğiniz özen için teşekkür ederiz.  

ERASMUS+ PROGRAMINDA GÖREVLİ OLAN AKADEMİK PERSONELİN DERS PROGRAMLARI VE AKADEMİK YÜKÜMLÜLÜKLERİ SEBEBİYLE İMZA VE MÜHÜR İŞLERİ EVRAĞINIZI İMZALANMASI İÇİN TESLİM ETTİĞİNİZ AYNI GÜN İÇERİSİNDE TAMAMLANAMAYABİLİR. İMZA VE MÜHÜR İŞLEMLERİNİZİ ERASMUS+ PROGRAM BİRİMİNDE TAMAMLAMANIZ İSE MAKSİMUM 5 (BEŞ) GÜN SÜRER.BU NEDENLE İŞLEMLERİNİZİ SON ANA BIRAKMAMANIZ MAĞDURİYET YAŞAMAMANIZ AÇISINDAN ÖNEMLE RİCA OLUNUR.  

 

VİZE, PASAPORT VE SİGORTA İŞLEMLERİNİ YAPMAK ÖĞRENCİNİN SORUMLULUĞUNDADIR. BU KONULARDAKİ İŞLEMLERİNİZLE İLGİLİ BİLGİLERİ GÜVENİRLİLİĞİ YÜKSEK OLAN KONSOLOSLUK, KURUM WEB SAYFALARI GİBİ YERLERDEN TEMİN ETMENİZİ TAVSİYE EDERİZ.